به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت تیبو کورتوا و ادر میلیتائو در ابتدای فصل جاری این نگرانی را به وجود آورده بود که رئال مادرید در این فصل از نظر دفاعی با مشکل جدی مواجه شد. 

اما عملکرد خوب کپا آریسابالاگا در دروازه این تیم به عنوان جانشین کورتوا و همچنین نمایش قابل قبول رودیگر در خط دفاعی این تیم که بیشتر از هر بازیکن دیگری در این فصل برای رئال در زمین حضور داشته، شرایط را به سود این تیم تغییر داده است. 

شاگردان کارلو آنچلوتی تا به این جای فصل بهترین عملکرد را در خط دفاعی داشته و رکورد تاریخی این باشگاه را به ثبت رسانده‌اند. رئال پیش از این تحت هدایت زین الدین زیدان در فصل 20-2019 توانسته بود با 25 گل خورده و میانگین 0.66 گل در هر بازی این رکورد را به ثبت برساند. 

1952944

حالا مارکا با انتشار آماری خبر داده است که بازیکنان این تیم در این فصل و تا به این جای کار رکورد 0.60 گل خورده در هر بازی را ثبت کرده‌اند تا بتوانند بهترین عملکرد ممکن را در زمین ارائه کرده باشند. 

نکته جالب اینجاست که رئال مادرید پس از فصل 20-2019 تا به حال کمترین گل خورده را در بین باشگاه‌های اروپایی هم ثبت کرده است. این تیم در 167 بازی که در طول این مدت انجام داده تنها 129 گل دریافت کرده و میانگین 0.77 گل در هر بازی را به خود اختصاص داده است.

پاری سن ژرمن هم با 139 گل خورده در 155 بازی و میانگین 0.89 گل در هر دیدار و اتلتیکو مادرید با 141 گل خورده در 166 بازی در جایگاه دوم و سوم قرار دارند.