به گزارش "ورزش سه"، پس از درخشش دکلان رایس در بازی شب گذشته مقابل لوتون تاون، گروهی از هواداران آرسنال به شوخی یک صفحه GoFundMe (پلتفرمی برای جمع آوردی اقدامات خیرخواهانه) راه‌اندازی کرده‌اند تا از باشگاه وستهام تقدیر کنند.

رایس که تابستان گذشته با مبلغ 120 میلیون یورو به توپچی‌ها پیوست، شب گذشته بعد از به ثمر رساندن یک گل مهم در وقت‌هابی اضافه، برتری 4-3 آرسنال در ورزشگاه لوتون تاون را امضا کرد.

ضربه سر هافبک انگلیسی به آرسنال کمک کرد تا تفاضل امتیاز آن‌ها با لیورپول در صدر جدول به عدد 5 برسد. رایس در فصل جاری لیگ برتر بازیکنی کلیدی برای آرسنال بوده و در طول 15 بازی این فصل به مهره ثابت میکل آرتتا در ترکیب اصلی تبدیل شده است.

1963177

پس از بازی شب گذشته، گروهی از هواداران به شوخی صفحه GoFundMe راه اندازی کرده‌اند و می‌خواهند 30 میلیون یورو دیگر برای قدردانی از وستهام بابت این بازیکن، پرداخت کنند.

در پیامی همراه این صفحه آمده است: "ما از هواداران آرسنال می‌خواهیم برای جمع آوری کمک مالی به وستهام یونایتد برای جبران رقم کمی که بابت دکلان رایس پرداخت شد، دور هم جمع شوند. در 15 هفته گذشته مشخص شده که ادو و آرسنال از 30 میلیون یورویی که بابت خرید رایس تخفیف گرفته‌اند، سود کرده‌اند."

البته این صفحه که توسط فردی به نام زک ویلسون در انگلستان راه اندازی شده، هنوز کمک مالی‌ای دریافت نکرده است.