به گزارش "ورزش سه"، حسن انتظاری اولین قضاوت خود در لیگ 23 را در هفته اول بین تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم در ورزشگاه آزادی به‌عنوان کمک داور دوم انجام داد که اعتراض اراکی‌ها نسبت به تصمیم او در عدم اعلام آفساید در زمان گل سرخ پوشان را به دنبال داشت.

این کمک داور پس از اینکه هفته اول را با یک اتفاق جنجالی در ورزشگاه آزادی سپری کرد و تصمیم او در زمان گل پرسپولیس اعتراض اراکی‌ها را به همراه داشت، حالا دوباره پس از 11 هفته در لیگ برتر دوباره باید برای شاگردان سید مجتبی حسینی قضاوت کند.

بنابر اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، حسین زمانی داور وسط دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و آلومینیوم اراک است که کمک او، حسن انتظاری خواهد بود و جناب سرهنگ، پس از قضاوت در دربی کرمان بین مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان، باید حالا در آبادان به‌عنوان کمک یک حضور پیدا کند.

انتظاری در شرایطی کمک یک این مسابقه انتخاب شده که امیرمحمد داوودزاده نیز در سمت مقابل به‌عنوان کمک داور دوم خواهد بود؛ کسی که در دیدار این فصل پرسپولیس و گل گهر در استادیوم آزادی نیز حضور داشت و پس از آن با محرومیت مواجه شد ولی حالا دوباره به چرخه داوری بازگشت.