به گزارش "ورزش سه"، آلخاندرو گارناچو، بازیکن منچستریونایتد، در بازی چهارشنبه گذشته مقابل اورتون یک گل تماشایی به ثمر رساند اما نتوانست آن را در بازی شب گذشته مقابل چلسی تکرار کند.

این بازیکن آرژانتینی پس از ضربه قیچی برگردان در ورزشگاه گودیسون پارک که به تیم برای کسب 3 امتیاز کمک زیادی کرد، اعتماد به نفس بالایی به دست آورده است.

1963444
1963445

تلاش گارناچو برای تکرار این گل مقابل چلسی، در نیمه دوم بازی شب گذشته رخ داد. روی یک ارسال بلند او چرخید و سعی کرد با ضربه قیچی برگردان یک‌مرتبه دیگر گلزنی کند. با این حال ضربه او این بار بی دقت بود و با فاصله زیاد از دروازه به سکوهای ورزشگاه برخورد کرد.

برخلاف ضربه هفته گذشته که به زیبایی وارد دروازه شد، بازیکن آرژانتینی این ضربه را از نزدیک چارچوب دروازه چلسی زد و این توپ ارتفاع کمی از زمین داشت که موجب شد او به زیر توپ ضربه بزند تا ارتفاع بیشتری بگیرد.

1963446

گارناچو اگرچه دیشب در گلزنی ناکام بود اما تلاش زیادی برای تیمش انجام داد که منجر به ارسال پاس گل به اسکات مک تامینی شد. سانتر خطرناک او را هم تیمی‌اش در آستانه ورود به دروازه‌ با ضربه سر به گل تبدیل کرد تا شیاطین سرخ به برد مهمی در بازی حساس دست پیدا کنند.