به گزارش "ورزش سه"، رضا عنایتی سرمربی سابق تیم امید مدتی بعد از حذف ناباورانه و زودهنگام این تیم از رقابت‌های المپیک و همچنین ناکامی در بازی‌های آسیایی هانگژو هدایت پیکان را برعهده گرفت.

ویدئو: 318719

نکته قابل توجه درباره عنایتی انتقادهایی است که از عملکرد او در تیم امید انجام می‌شود؛ انتقادهایی که سرمربی سابق امیدها هنوز خیلی از آنها را منصفانه نمی‌داند و نسبت به این موضوع گلایه دارد.

سرمربی پیکان در نشست خبری روز پنجشنبه خود نیز بار دیگر به ناجوانمردانه بودن حملات نسبت به عملکردش اشاره کرد و نشان داد هنوز بابت مسائل پیش‌آمده گلایه‌مند است.

او در این خصوص گفت: «همه منتظر هستند رضا عنایتی شکست بخورد درباره او انتقاد کنند، اما نمی‌گوییم ابزار او چه بود و... . پاسخ دادن به یک‌سری از انتقاد‌ها خنده‌دار است. من حتماً در آینده درباره اتفاقات تیم فوتبال امید صحبت خواهم کرد.»

عنایتی در بخش دیگری از صحبت‌هایش تاکید کرد: «یک‌سری از دوستان الان تندروی می‌کنند و من فعلاً سکوت می‌کنم بعداً واقعیت‌ها را در یک نشست خبری خواهم گفت. خیلی‌ حرف‌ها درباره تیم امید و افرادی که از آن انتقاد می‌کنند دارم، اما مردم بدانند با 16، 17 روز نمی‌توان کار بزرگی انجام داد.»