به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام دیشب در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس مقابل وستهم قرار گرفت اما نتوانست به روند برد بازگردد و یک باخت دیگر را تجربه کرد. آنگه پوستکوگلو که از این شرایط کلافه به نظر می‌رسید، دیدگاهش درباره این باخت را ارائه داد.

نیمه دوم ضعیف تیم؟

به نظرم در نیمه اول هم خوب نبودیم. در هر دو نیمه مشکلاتی داشتیم. در محوطه‌ها ضعیف عمل کردیم. قدرت تصمیم‌گیری بازیکنان ضعیف بود و موقعیت‌های زیادی که می‌توانستیم به دست بیاوریم به دلیل پاس‌های اشتباه از دست رفتند.

بازی هجومی مدنظرتان را در این بازی دیدید؟

نه. چیزی که من در نظر دارم با چیزی که در این بازی دیدیم متفاوت است. برای رسیدن به آن بازی هجومی راه درازی داریم و هنوز به آن نرسیده‌ایم.

1963821

ناامیدی از باخت در نیمه پس از نیمه اول خوب؟

همانطور که گفتم من بازی نیمه اول را خوب نمی‌دانم. خوب بودن ما یعنی ۳-۰ جلو افتادن. این اتفاق افتاد؟ خیر. پس خوب نبودیم. یک عملکرد خوب در نیمه اول می‌توانست ۳-۰ یا ۴-۰ باشد و وقتی این کار را نکنید به چیزی که مستحقش هستید می‌رسید. همانطور که ما امشب رسیدیم.

لنگ زدن سون؟

چیزی ندیدم. نمی‌دانم و مطمئن نیستم.

عصبانیت بازیکنان از داور؟

نمی‌دانم. فکر نمی‌کنم دلیل باخت ما در این بازی داوری باشد.

راه حل مشکلات تیم‌تان؟

فقط یک راه وجود دارد و آن این است که یک‌شنبه به این‌جا بیاییم و با گل‌های زیاد پیروز شویم. عملکردی داشته باشیم که پس از بازی مشخص باشد کاملا به خودمان ایمان داشته‌ایم.