به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان که طی 6 هفته گذشته لیگ برتر 9 امتیاز کسب کرده و شرایط روحی خوبی دارد، فردا در یک مسابقه مهم در حضور هواداران خود مقابل استقلال قرار می‌گیرد که ایگناسیو مارتینز امیدوار است شاگردانش در این دیدار نمایش خوبی داشته باشند و بتوانند مانع از برتری صدرنشین لیگ برتر شوند.

شاگردان ایگناسیو مارتینز که در آخرین مسابقه خانگی در حضور تماشاگران پرشور اهوازی به برتری مقابل آلومینیوم اراک رسیدند، امید زیادی دارند فردا با حمایت حداکثری هواداران‌شان بتوانند سد راه استقلال شوند و می‌خواهند با موفقیت در این بازی شرایط خودشان را هم در جدول لیگ برتر بهتر از قبل کنند.

1963832

فولاد خوزستان که همراه با ایگناسیو روزهای خوبی را پشت سر گذاشته و از بحران فاصله گرفته، امیدوار است استقلال را پس از تساوی در اصفهان، این‌بار در اهواز متوقف کند و اجازه ندهد آبی‌ها به صدرنشینی و یکه‌تازی خود ادامه بدهند که البته کار سختی هم خواهند داشت.

بازیکنان فولاد بدون شک می‌توانند با خودنمایی خود مقابل استقلال و البته درخشش برای سرمربی اسپانیایی، جایگاه خودشان را نزد ایگناسیو حفظ کنند و در ادامه فصل هم در ترکیب او قرار بگیرند و نمی‌خواهند این فرصت را در تیم فولاد از دست بدهند.