به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال آلومینیوم اراک در حالی از ساعت 15 امروز در یکی از دیدارهای هفته دوازدهم لیگ برتر مقابل صنعت نفت آبادان قرار می‌گیرد که سید مجتبی حسینی در این مسابقه خارج از خانه مهره‌های اصلی و تاثیرگذار تیمش از جمله مرتضی تبریزی، امین جهان‌کهن، اسماعیل شریفات و عارف حاجی‌عیدی را به دلیل مصدومیت از ابتدا در اختیار ندارد و سید مهران موسوی و مهدی لیموچی نیز به علت محرومیت در فهرست این تیم حضور ندارند.

اما نکته جالب توجه در فهرست آلومینیوم حضور 8 بازیکن از رده‌های سنی زیر 23 و زیر 21 سال است و مجتبی حسینی که همواره توجه ویژه‌ای به جوانان دارد، امروز هم جوان‌ترین لیست ممکن را مقابل صنعت نفت انتخاب کرده و برای کسب نتیجه تلاش می‌کند.

ابوالفضل سلیمانی و یونس اکبرپور، دو بازیکن 23 ساله آلومینیوم اراک مقابل صنعت نفت هستند و علاوه بر آن‌ها علی وطن‌دوست و حسین نوروزی نیز همراه این تیم در آبادان حضور دارند و از تیم امید فصل قبل به بزرگسالان منتقل شده‌اند.

محمد خلیفه، ابوالفضل قنبری و بهرام گودرزی نیز سه بازیکنی هستند که سال اول بازی در رده سنی امید را پشت سر می‌گذارند و امروز با نظر مجتبی حسینی در فهرست دیدار مقابل صنعت نفت قرار گرفته‌اند.