به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم در دیدارهای اخیر خود، موفق به کسب نتایج مورد نظر نشده بود. مسائلی چون تصمیمات بحث برانگیز داوری و مسائل دیگر، مانع از کسب پیروزی ایرالکو در بازی‌های اخیر این تیم شده بود.

شاگردان حسینی حالا برای پایان دادن به این موضوع و بازگشت به روزهای خوبی که در هفته‌های ابتدایی لیگ تجربه کرده بودند، به دنبال پیروزی در یک مسابقه سخت خارج از خانه هستند.

مجتبی حسینی برای این مسابقه، غایبان پرتعدادی دارد که نمی‌تواند از آن‌ها در آبادان استفاده کند که ممکن است این موضوع چالش‌های بزرگی را برای این سرمربی ایجاد کند.

با پارگی رباط صلیبی مرتضی تبریزی، آلومینیوم یکی از مهاجمان اصلی خود را تا انتهای فصل از دست داد. دیگر عنصر تهاجمی ایرالکو یعنی مهدی لیموچی نیز به دلیل اخراج در بازی قبل، امروز محروم است تا قوای تهاجمی این تیم به مانند همیشه در دسترس کادرفنی نباشد.

در خط دفاعی نیز آلومینیوم غایبانی دارد. سیدمهران موسوی چهار کارته شده و این بازی را از دست داده است. علاوه بر او، اسماعیل شریفات و امین جهان‌کهن مصدوم هستند و عارف حاجی عیدی نیز کاملا از فهرست و ترکیب تیم دور است و نمی‌تواند تیمش را همراهی کند.

حالا آلومینیوم با این غیابان پرتعداد، باید به مصاف میزبان خود صنعت نفت برود و شاگردان حسینی کار سختی را برابر آبادانی‌ها در پیش دارند.