به گزارش "ورزش‌ سه"، رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پس از مصاف با ذوب آهن که یک بازی بدون گل بود  و هیجان ویژه‌ای هم در بازی شاهد نبودیم، اینطور صحبت کرد: بازی امروز مقابل ذوب آهن موقعیت‌های زیادی ایجاد نشد. تبریک و خسته نباشید به تیم خوب ذوب آهن. مهره‌های بسیار خوب. یک خسته نباشید هم به بچه‌های خودم که گل نخوردند. غیر از 20 دقیقه در نیمه دوم کنترل بازی را داشتیم و شرایط بازی به نفع ما بود. 

او ادامه داد: باید یک تغییر نگرش ایجاد کنیم. بازیکنان ما می‌توانند کارهای بزرگی انجام بدهند. هنوز به آن حد نرسیدیم. برای یک جایگاه خوب تلاش می‌کنیم. بازی کم موقعیتی بود در کل.

عنایتی در مورد ضعف پیکان در گلزنی اظهار داشت: گلزنی نکته‌ای ذاتی است و باید آن را پرورش بدهید. بازیکنان ما بسیار پُرتلاش هستند و تلاش کردیم هفته گذشته، سه یا چهار تمرین اختصاصی در این زمینه داشته باشیم. به زمان بیشتری نیاز داریم تا بازیکنان، عادت‌های خودشان را ترک کنند و برخی نکات را اضافه کنیم. در چند صحنه می‌توانستیم شرایط بهتری داشته باشیم. فشار جدول هم روی بازیکنان ما وجود دارد و بازیکنان جوان تحت تأثیر قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به غایبان پیکان در هفته‌های اخیر عنوان کرد: سه بازی تا پیش‌فصل پیش رو داریم و در نیم‌فصل نیز بازیکن جذب می‌کنیم تا پیکان را به شرایط نرمال برسانیم. سه مدافع وسط ما با مصدومیت طولانی مواجه هستند و مجبور شدیم در این پُست از بازیکنانی استفاده کنیم که تخصص ندارند.

سرمربی پیکان با بیان اینکه مصدومان پیکان در نیم‌فصل دوم به میادین بازمی‌گردند و خودروسازان شرایط بهتری خواهند داشت، گفت: مجبوریم در سه بازی بعدی با همین شکل جلو برویم، اما پیشرفت بچه‌ها قابل ستایش بود. ان‌شاءالله با تمرکز بیشتر، نمایش خوبی در بازی‌های بعدی داشته باشیم.