به گزارش "ورزش سه"، با وجود تأخیر 2 ساعت و نیمه در پرواز هواپیمای استقلال به اهواز، اما جواد نکونام یک نشست مطبوعاتی را به احترام خبرنگاران خوزستانی در هتل محل اقامت آبی‌ها برگزار کرد و پاسخگوی سوالات آنها بود که در زیر می‌خوانیم:

* روزهای خوب و شیرینی در اهواز داشتم
خیلی خوشحالم که شما خبرنگاران عزیز را اینجا می‌بینم، چهار سال روزهای خوبی را کنار هم داشتیم. بردها و باخت‌هایی را تجربه کردیم که البته فکر می‌کنم در استادیوم خودمان شکست‌هایمان خیلی کمتر بود. روزهای خوب و شیرین زیادی را داشتیم، خوشحالم که شما عزیزان را دوباره می‌بینم.

* بدون حمایت هواداران، این موفقیت‌ها به دست نمی‌آمد
خوشحالم از اینکه در اهواز هستم، جایی که چهار سال خدمت هواداران و تیم و باشگاه خوب فولاد خوزستان بودم. ما روزهای خوبی را داشتیم. خوشحالم که اینجا هستم. وقتی داشتیم به عنوان مربی بازی‌های فولاد را آنالیز می‌کردیم، دلم تنگ شد. روزهای خوبی را داشتیم و دوست دارم از آن ایام یاد کنم. بدون حمایت هواداران خوب فولاد این موفقیت‌ها به دست نمی‌آمد، آنها از روز اول تا روزیکه ما توانستیم قهرمانی به دست بیاوریم، ما را حمایت کردند. دلم برای آنها تنگ شده بود. خوشحالم که امروز اینجا هستم و می‌توانم از نزدیک با آنها صحبت کنم.

ویدئو: 318843

* شناخت کافی از فولاد و بازیکنانش دارم
درباره بازی باید بگویم که شناخت کافی از تیم فولاد داریم، زمان لازم نیز داشتم تا حریف را آنالیز کنیم. علی رغم میل باطنی ما، وقفه‌هایی در لیگ رخ می‌دهد و این باعث شد از فولاد آنالیز خوبی داشته باشیم و تمرینات خوبی را سپری کردیم. مهمتر از آن، با بازیکنانی که اینجا هستند، کار کرده‌ام و شناخت خوبی از تیم فولاد دارم. امیدوارم که فردا یک بازی خوبی را انجام دهیم و ان شاالله دست پر از زمین خارج شویم.

تکمیل می‌شود....