به گزارش "ورزش‌ سه"، شاگردان اوزونیدیس شروع بسیار خوبی در رقابت‌های لیگ برتر داشتند، اما وقفه‌های پی‌درپی مسابقات لیگ برتر سبب شد تا آنها از با وجود نقص‌هایی که در برخی‌ پست‌ها داشتند از 4 مسابقه 2 پیروزی و 2 تساوی کنند.

با این حال، روند سیرجانی‌ها پس از فیفادی شهریورماه دچار اختلال شد و آنها اکنون از 6 مسابقه قبلی فقط یک پیروزی کسب کرده‌اند و رفته رفته در حال فاصله گرفتن از تیم‌های بالای جدول رده‌بندی هستند. اولین شکست فصل گل‌گهر خبرساز بود و در آزادی مقابل پرسپولیس رقم خورد و حالا آنها در چارچوب هفته دوازدهم با یک گل در خانه مغلوب تراکتور شدند. البته کادر فنی گل‌گهر در مصاف با شاگردان خمس 5 مصدوم و محروم داشت که کار آنها را سخت کرده بود.

1964135
1964136

مارینوس اوزونیدیس که سال اول حضورش در فوتبال ایران را پشت سر می‌گذارد، در حال حاضر از 10 مسابقه موفق به کسب 14 امتیاز شده، ولی در صورتی که بتواند شاگردانش را در دو بازی عقب افتاده به پیروزی برساند، شرایط این تیم بار دیگر در جدول رده‌بندی بهبود پیدا خواهد کرد.

گل‌گهر البته رقابت‌های سختی را در پیش دارد. آنها پس از دو دیدار برابر آلومینیوم و صنعت نفت باید دو مصاف دشوار برابر استقلال و سپاهان را پشت سر بگذرانند.