به گزارش "ورزش سه"، مارتینز یکی از مهره‌های کلیدی تیم ملی آرژانتین در جریان قهرمانی این تیم در جام جهانی 2026 قطر بود که نقش مهمی را در کسب این افتخار ایفا کرد.

او با درخشش در ضربات پنالتی فینال جام جهانی برابر تیم ملی فرانسه به ستاره این تیم تبدیل شد، اما پیش از آن هم با وجود تمام حواشی و جنجال‌هایش توانسته بود مهارتش را در زمین به نمایش بگذارد و البته با روحیه و قدرت بالایش به سایر بازیکنان این تیم هم کمک کرده بود. 

آرژانتین یک سال پیش امروز در دیداری حساس و تماشایی روبروی تیم ملی هلند به میدان رفت که از پیش از شروع بازی هم جنجال زیادی پیرامون این بازی وجود داشت. 

1939361

حالا صحبت‌های مارتینز پیش از این بازی برای هم‌تیمی‌هایش منتشر شده که توجه بسیاری از هواداران این تیم را هم به خود جلب کرده است. 

دروازه‌بان پر سروصدای آرژانتینی پیش از بازی به هم‌تیمی‌هایش می‌گوید: «بیایید آنها را نابود کنیم. ما موقعیت خیلی خوبی داریم. بازی ما امروز است. به بیرون نگاه کنید پسرها، به بیرون نگاه کنید. آنها قرار است در تمام طول بازی از ترس به خودشان بلرزند، در تمام طول بازی!»

شاگردان لیونل اسکالونی با پیروزی در این بازی حساس و پر از درگیری و تنش راهی مرحله نیمه نهایی شدند تا یک گام به رویایی‌ای که داشتند نزدیک‌تر شده باشند.