به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سپاهان اصفهان در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با یک نتیجه پرگل مس رفسنجان را شکست داد.

نکته جالب توجه این مسابقه اما حضور فیکس کاوه رضایی در ترکیب سپاهان بود. بازیکنی که در دیدار مقابل استقلال خوزستان هم در آخرین دقایق توسط مورایس به زمین آمد تا با کنترل بازی شرایط را برای حفظ برتری سپاهان فراهم کند که در این زمینه هم موفق بود.

او که در انتهای بازی با الاتحاد فرصت داشت تیمش را از شکست نجات دهد اما معیوف با یک واکنش عالی مانع از این مهم شده بود، امروز تلاش زیادی کرد به عنوان بازیکن پشت فوروارد شرایط را برای گلزنی آل کثیر و شکاری فراهم کند.

تلاشی که در نهایت نتیجه داد و دقایقی پیش از تصمیم مورایس برای تعویض در تیمش، توانست با یک پاس رو به جلوی فوق العاده شکاری را در مقابل دروازه تقریبا خالی صاحب موقعیت کند و یک گل مهم برای سپاهان به ثبت برسد.

بازگشت کاوه با این پاس گل می‌تواند درخشش دوباره یک ستاره باکیفیت فوتبال ایران را به هواداران سپاهان نوید بدهد. بازیکنی با سابقه ملی و حضور در لیگ بلژیک که می‌تواند دست مورایس را برای اتخاذ هر تاکتیکی در تیمش، باز کند.