به گزارش ورزش سه، علیرضا حقیقی از ابتدای این فصل در چهارچوب دروازه هوادار تهران قرار گرفته است و چالش متفاوتی را در این تیم تجربه می‌کند. او که سال‌ها لژیونر بوده و پیش از آن هم به مدت ۶ فصل در پرسپولیس حضور داشته حالا پس از بازگشت به ایران در سومین تیم باشگاهی متفاوت خود توپ می‌زند.

علیرضا حقیقی امروز بار دیگر مقابل تیم محبوب خود که با آن به فوتبال ایران شناخته شد قرار گرفت و اگرچه نمایش مناسبی داشت اما نتوانست مانع شکست تیمش بشود.

حقیقی یک بار دروازه خود را باز شده دید و آن هم روی صحنه بود که شوت مهدی ترابی با برخورد به پای صائب محبی کاملاً تغییر جهت داده بود و اصلاً کاری از دست او برنمی‌آمد.

1964528

حقیقی تلاش زیادی کرد تا به دفاع تیمی هوادار نظم خاصی ببخشد تا از خوردن گل‌های بیشتر جلوگیری کند و شانس هوادار برای کسب حداقل امتیاز زنده بماند. با این حال او که ارتباط خوبی هم با دیگر بازیکنان پرسپولیس دارد نتوانست مانع شکست تیمش بشود.

1964527

حقیقی در این فصل چهار کلینشیت داشته و مقابل پرسپولیس نیز نمره قابل قبولی گرفت او در این صحنه که تصاویر آن ثبت شده با تکیه دادن به تیرک مشغول مرتب کردن خط دفاعی تیمش در صحنه کاشته‌ای است که محمد حسین کنعانی زادگان پشت آن قرار گرفته بود و می‌توانست خطری جدی به روی دروازه هوادار ایجاد کند که توپ پس از برخورد به گودرزی راهی کرنر شد.

1964529

عکس: محمد وحیدپور