به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن در هفته پانزدهم لیگ فرانسه امشب از نانت میزبانی کرد و با نتیجه 2-1 برنده شد.

ویدئو: 319028

بازی دو تیم با حملات پاری سن ژرمن شروع شد و شاگردان لوئیز انریکه تمایل داشتند تا در بازی خانگی از ابتدا برتری خود را به حریف دیکته کنند.

در ثانیه 18 کیلیان امباپه شانس گلزنی داشت که دروازه‌بان نانت به زحمت ضربه او به گوشه دروازه را دفع کرد. نانت سه دقیقه پس از این حمله شانس داشت روی یک ارسال گلزنی کند اما مدافع پاری سن ژرمن توپ را از روی خط با ضربه سر دور کرد.

دقیقه 14 آرنائو تناس روی یک شیرجه دیدنی ضربه فلورنت مولت را دفع کرد و دروازه پاری سن ژرمن را نجات داد. دقیقه 25 لی کانگ این موقعیت گلزنی عالی پاری سن ژرمن در محوطه جریمه را با ضربه محکم از بالای دروازه به بیرون فرستاد. 

1964675

پاری سن ژرمن به حملات ادامه داد تا اینکه دقیقه 41 بالاخره نتیجه بازی را تغییر داد. بردلی بارکولا پس از اینکه توپ را به ویتینیا پاس داد، پاس این بازیکن را در محوطه جریمه تحویل گرفت و از گوشه‌ها به سمت دروازه حرکت کرد که در زاویه تقریبا بسته ضربه پای راست خود را به گل تبدیل کرد.

با همین نتیجه پی‌اس‌جی نیمه اول را برنده به رختکن رفت. نیمه دوم نانت با پرس از جلو سعی کرد نتیجه بازی را به تساوی برساند که موفق هم بود. 

1964674

مولت که در گلزنی به پاری سن ژرمن ناکام بود یک پاس گل دقیق ارسال کرد. ضربه کرنر او در دقیقه 55 فرصت گلزنی مصطفی محمد را ایجاد کرد که با ضربه سر پرقدرت توپ را از بالای دستان تناس عبور داد و نتیجه بازی را به تساوی کشاند.

4 دقیقه پس از این گل، روی پاس امباپه، بارکولا فرصت بی نظیری برای گلزنی داشت اما ضربه او این را از زاویه بسته به دروازه راه نداشت و به تور برخورد کرد. دقیقه 68 امباپه تلاش داشت با اعلام یک ضربه پنالتی تیمش را به گل برساند اما داور برخورد او با بازیکن حریف را خطا تشخیص نداد. 

1964673

بعد از گل تساوی نانت عقب کشیده بود و پاری سن ژرمن بیشتر حمله می‌کرد که همین موضوع شانس گلزنی آن‌ها را افزایش داد. دقیقه 83 ضربه سر بلوکه شده لوکاس هرناندز را رندال کولو موآنی در فاصله یکقدمی با دروازه به تور چسباند تا پاری سن ژرمن پیش بیفتد.

دو دقیقه پس از این گل مارکو آسنسیو در مقابل دروازه نانت می‌توانست سومین گل را بزند اما ضربه او قدرت زیادی داشت و از بالای دروازه به بیرون رفت. بدین ترتیب پی‌اس‌جی با این برد 36 امتیازی شد و همچنان در صدر جدول رده بندی حضور دارد. نانت 18 امتیازی هم رتبه نهم را به خود اختصاص داده است.

پاری سن ژرمن با این برد برای بازی پایانی دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل دورتموند آماده می‌شود که تاثیر زیادی در سرنوشت صعود آن‌ها خواهد داشت. پاری سن ژرمن در این گروه 7 امتیازی است و دورتموند صدرنشین 10 امتیاز به دست آورده است. میلان و نیوکسل هم هر کدام 5 امتیاز کسب کرده‌اند.