به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امروز در چارچوب رقابت‌های هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس به مصاف آرسنال رفت و با نتیجه 1-3 در این بازی شکست خورد. 
یونایتد و آرسنال تا پیش از این بازی سه امتیاز در جدول رده‌بندی لیگ برتر از یکدیگر فاصله داشتند و همین باعث شده بود که این بازی از اهمیت خاصی برای این دو تیم برخوردار باشد که در کورس رقابت کسب سهمیه لیگ قهرمانان برای فصل آینده قرار دارند. 
با توجه به شکست یونایتد در این بازی در واقع شانس شیاطین سرخ برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان و حضور در رقابت‌های فصل آینده این مسابقات بسیار کمرنگ شد تا شرایط برای این تیم بدتر از قبل شود. 

 


اسکولز در گفت‌وگو با DAZN درباره شرایط این تیم اظهار داشت:« این یک افتضاح واقعی است. این فاجعه‌ای است که در رختکن مشخص است. چند روز قبل مکالمه کوتاهی با لینگارد داشتم. اطمینان دارم که او از من ناراحت نخواهد شد اگر بگویم که چه حرفی زد. لینگارد به من گفت که شرایط رختکن یونایتد فاجعه است.»
باشگاه منچستریونایتد دو روز قبل اعلام کرد که اریک تن هاخ در پایان فصل جاری به این تیم ملحق خواهد شد و هدایت شیاطین سرخ برای فصل بعد را در اختیار خواهد داشت. 
هواداران یونایتد امیدوار هستند که حضور این مربی هلندی و جدایی تعدادی از بازیکنان این تیم در پنجره نقل و انتقالات تابستانی باعث شود که آنها این شرایط بحرانی را پشت سر گذاشته و بار دیگر به روزهای اوج خود در رقابت‌های لیگ برتر برگردند.