به گزارش "ورزش سه"، کاماوینگا از زمان پیوستن به رئال مادرید به یکی از بازیکنان درخشان ترکیب این تیم تبدیل شد و خیلی زود توانست اعتماد کارلو آنچلوتی را جلب کند. 

عملکرد درخشان او در خط دفاعی نشان داد که خریدش به هیچ وجه اشتباه نبوده و بسیاری او را در بین بهترین هافبک‌های دنیا در سال‌های آینده قرار می‌دهند اما توانایی این بازیکن در حضور در پست‌های متفاوت هم کار بارها به کمک رئال مادرید آمده است. 

این ستاره فرانسوی در حال حاضر به دلیل مصدومیتی که در اردوی تیم ملی فرانسه در وقفه دیدارهای ملی گریبان‌گیرش شد قادر به همراهی رئال مادرید نیست اما امیدوار است که بتواند هرچه زودتر به روزهای اوجش برگردد و به این تیم در دیدارهای پیش‌رو کمک کند. 

1950620

کاماوینگا سوالاتی کوتاه را در گفت‌وگو با جی دی فوتبال جواب داد که برای بسیاری جالب توجه بود. او در پاسخ به این سوال که دشوارترین رقیبش چه بازیکنی بوده گفت: « برناردو سیلوا در بازی سال گذشته.»

او همچنین از کریم بنزما به عنوان بهترین بازیکنی که در کنارش بازی کرده است یاد کرد و در پاسخ به این سوال که اگر می‌توانست کنار یک اسطوره بازی کند چه کسی بود اظهار داشت: «فکر می‌کنم همه بازیکنان فرانسوی زیدان را انتخاب کنند، بنابراین انتخاب من هم زیدان است.»