به گزارش "ورزش سه"، جود بلینگام یک مهاجم نیست، اما به همه جای زمین سر می زند، بازی تیمش را کنترل می کند و طوری گلزنی کرده که انگار یکی از شماره 9 های برتر جهان است. هر کاری که او پس از دریافت توپ انجام می دهد، یک سطح بالاتر از هر فوتبالیست دیگر است. 

1964541

او با هم تیمی هایش نهایت هماهنگی را دارد و مانند هر فوق ستاره بزرگی، آنها را به فوتبالیست های بهتری تبدیل می کند. 

مثلا براهیم دیاز با کمک او دیشب برابر بتیس جادو کرد و یک پاس گل استثنایی ساخت. 16 گل و 4 پاس گل در 18 بازی اول جود بلینگام که همه را انگشت به دهان کرده است و از خود می پرسند، این پسر تا کجا پیش خواهد رفت؟

1963922

به نظر می رسد جود بلینگام مصمم به ادامه رهبری رئال مادرید در تمامی رقابت ها حتی با شانه مصدوم است. هافبک انگلیسی تا قبل از دقیقه 53 نشانی از روزهای خوبش نداشت اما به یکباره به قلب دفاع بتیس زد و با یک کنترل سینه و بغل پایی تماشایی، گل شانزدهمش را زد. 

گلزن رئال نمی توانست کسی دیگر باشد. شماره پنجی که نقش یک شماره 9 را بازی می کند. فوتبالیستی کامل و تمام عیار.

1964542

بلینگام در 14 بازی لیگ 12 گل به ثمر رسانده است و به این ترتیب با شروع کریستیانو رونالدو در رئال برابری کرد. ارقامی که هیچکس تصور نمی کرد بازیکن دیگری در رئال به آن برسد. 

جود دیشب گل زد و شادی گل همیشگی اش را هم نشان داد اما هنوز برای برخی از هواداران رقیب این شادی گل توهین آمیز است و علیه او سوت های زیادی سر داده شد. زمانی برای شادی گل معروف رونالدو نیز سوت می زدند. همه چیز این جود شبیه فوق ستاره‌هاست. رئال چه اعجوبه ای خرید.

منبع: مارکا