به گزارش "ورزش سه"، در مهم‌ترین بازی هفته شانزدهم لالیگا، بارسلونا میزبان خیرونا بود. با توجه به تساوی رئال مادرید در این هفته، خیرونا در صورت پیروزی با دو امتیاز بیشتر از شاگردان کارلو آنچلوتی به صدر می‌رسید.

ویدئو: 319088

تقابل ژاوی و میشل با برتری مربی مهمان آغاز شد. در حالی که بارسلونا برای گلزنی جلو کشیده بود و خط دفاعی تا وسط زمین بالا آمده بود، پاس یان کوتو، هافبک خیرونا، با تکل ضعیف کریستنسن از خط دفاعی بارسا عبور کرد و به ویکتور سینگانکوف رسید. او در سمت راست به محوطه جریمه نفوذ کرد و پاسش را به مقابل دروازه برای آرتم دووبیک فرستاد. او ضربه‌اش را به سمت چپ زد و توپ با برخورد به تیر عمودی، وارد دروازه شد و گل اول بازی به ثمر رسید.

1965069

بسیاری از هواداران و حتی بازیکنان بارسلونا پس از به ثمر رسیدن گل امیدوار بودند که داور با مشورت با کمک داور ویدئویی و بازبینی صحنه، آن را مردود اعلام کند زیرا معتقد بودند که سیگانکوف در موقعیت آفساید به توپ رسیده است اما ثانیه‌هایی بعد تصاویر تلویزیونی نشان دادند که رونالد آرائوخو به صورت کامل آفساید را پر کرده است.

بدین ترتیب علاوه‌بر کریستنسن، آرائوخو نیز در به ثمر رسیدن گل اول خیرونا به این تیم کمک کرد و مهمان با اشتباه آنها به گل اول رسید.