طبق اعلام یکی از اعضای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قرار است فردا رای نهایی در خصوص پرونده گل‌گهر سیرجان اعلام شود.

به طور طبیعی استقلالی‌ها و پیکانی‌ها به همراه سپاهانی‌ها امیدوارند کمیته استیناف رای کمیته انضباطی را تایید کند اما تیم‌هایی چون پرسپولیس و گل گهر به شدت دنبال تغییر این حکم هستند. طبق شنیده‌های ما رای کمیته استیناف صادر شده و در کشوی دبیرکل فدراسیون فوتبال است و اگر این رای تغییر کند، تیم‌هایی چون پرسپولیس و گل گهر سود زیادی می‌کنند و حتی پرسپولیس استقلال را در صدر جدول می‌گیرد و گل گهر هم با ۲۹ امتیاز به جای سپاهان تا پله سوم جدول بالا می‌رود.

در جدول جدید شاگردان یحیی گل‌محمدی با ۳۵ امتیاز صدرنشین می‌شوند و استقلال با یک پله سقوط و ۳۳ امتیاز در مکان دوم قرار می‌گیرد ضمن اینکه یکی از بردهای استقلال کم شده و به مساوی‌های این تیم اضافه می‌شود. سپاهان هم تیمی است که با تغییر رای خیلی ضرر می‌کند و ششمین باخت در کارنامه این تیم ثبت می‌شود. در آن صورت سپاهانی‌ها ۲۶ امتیاز می‌شوند و گل گهر با ۲۹ امتیاز و تنها یک شکست که مقابل فولاد داشته تا پله سوم جدول بالا می‌رود. در واقع می‌توان گفت با تغییر حکم کمیته استیناف شاهد زلزله عجیبی در بالای جدول خواهیم بود و تقریباً جایگاه همه تیم‌ها  در بالای جدول تغییر می‌کند.

حالا باید دید آیا این رای امروز اعلام می‌شود و یا مسئولان فدراسیون فوتبال ترجیح می‌دهند این کار را به بعد از بازی سه شنبه ایران و امارات موکول کنند؟