به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب در دیداری خانگی با نتیجه ۴-۲ مغلوب خیرونا شد. آنها که به نظر می‌رسید با پیروزی مقابل پورتو و اتلتیکو مادرید در شرایط خوبی قرار گرفته‌اند، با این شکست باز هم به بحران فرو رفتند. ژاوی پس از بازی نظراتش را درباره نتیجه ارائه داد.

شکست برابر خیرونا؟
خیرونا امتیازات زیادی دارد. آنها ۷ امتیاز از ما جلوتر هستند. کار میشل و بازیکنانش شگفت انگیز است. به نظرم بازی برابر بود. نتیجه مساوی عادلانه‌تر بود. اگر بارسلونا برنده می‌شد، می‌گفتیم نتیجه منصفانه است. این واقعیت ماست. ما یک تیم در حال ساخت هستیم.

مشکل تیم در این بازی؟
اثربخشی کمی داشتیم و اشتباهات در دفاع باعث باخت ما شد. وقتی موقعیت‌های خوبی داری و گل نمی‌زنی رقم خوردن این اتفاقات ممکن است. ما امشب تنبیه شدیم. در کل اما فکر می‌کنم بیشتر از خیرونا کنترل و تسلط داشتیم و بازی بدی نبود.

1965134

اتفاقات جریان بازی؟
نمی‌شود بازی را با اتفاقات برجسته‌اش قضاوت کرد. به نظرم بازی به جزئیاتش وابسته بود. نکات ریزی که باید ساعت‌ها درباره‌شان بحث کنیم و از آنها درس بگیریم. همانطور که گفتم مسابقه جزئیات بود. هر تیمی از موقعیت‌هایش استفاده می‌کرد برنده می‌شد. فکر می‌کنم ما ۳۰ شوت زدیم اما آنها بیشتر گل زدند. خیرونا از ما شجاع‌تر بود.

برنامه برای بازی‌های بعدی؟
من فکر می‌کنم باید این راه را ادامه دهیم، شک نکنیم و نترسیم، باید به کارمان ادامه دهیم. این بازی ضربه محکمی برای ما بود اما باید جلو برویم. اغلب اوقات برای برداشتن دو قدم به جلو باید یک قدم به عقب برگردید.