به گزارش "ورزش سه"، آرسنال هفته خوبی را پشت سر نگذاشت و شکست 0-1 برابر استون ویلا باعث شد که آن‌ها صدرنشینی در جدول رقابت‌های لیگ برتر انگلیس را از دست بدهند. 

این اتفاق در حالی رخ داد که آن‌ها امیدوار بودند از فرصت‌های به‌وجود آمده در چند هفته اخیر و لغزش قابل توجه منچسترسیتی نهایت استفاده را ببرند و جایگاه‌شان را در صدر جدول تثبیت کنند اما شرایط مطابق انتظارشان پیش نرفت. 

این باخت همچنین باعث شد که اختلاف امتیاز استون ویلا با آرسنال تنها به یک امتیاز برسد و لیورپول هم با دو امتیاز از این تیم پیش است و باید دید که شرایط در هفته‌های پیش‌رو به چه شکلی پیش خواهد رفت. 

1940196

اودگارد که از عملکرد بازیکنان تیمش خصوصا در خط حمله چندان راضی نیست در گفت‌وگو با دیلی میل در این‌باره اظهار داشت: «ما باید از فرصت‌هایی که داریم استفاده کنیم وگرنه به جایگاهی که دنبالش هستیم نخواهیم رسید. وقتی به جایی می‌رسید که با چنین شرایطی روبرو هستید، همیشه کار سختی در پیش دارید. مقابل دروازه نباید رحم کرد. این شامل خودم هم می‌شود چون این اتفاق واقعا آزاردهنده است. 

رکوردی که استون ویلا در حال حاضر دارد باورنکردنی است. همه از کیفیت بالا و قابل توجه این تیم مطلع هستند. آن‌ها سازماندهی فوق‌العاده خوبی در زمین دارند و حرکت پا به توپ‌شان هم عالی است. بازی کردن برابر این تیم خیلی سخت بود.»