به گزارش "ورزش سه"، شهاب زاهدی مهاجم سرخ‌پوشان که به واسطه دریافت کارت قرمز مقابل سپاهان، در دیدار برابر هوادار تهران غایب بود، به تمرینات گروهی این تیم بازگشته و آماده رقابت برای حضور مقابل استقلال است.

زاهدی که بعد از محرومیت برابر سپاهان، در جدال مقابل الدحیل زننده تک گل تیمش بود، نتوانست سرخ‌پوشان را مقابل هوادار همراهی کند. سرمربی سرخ‌پوشان در این بازی از نبیل باهویی مهاجم سوئدی تیمش بهره برد که نمایشی قابل توجه از خود به جا گذاشت و علی‌رغم ناکامی در گلزنی، فرصت‌های خوبی روی دروازه علیرضا حقیقی شکل داد.

شهاب زاهدی که در این فصل توانسته برای سرخ‌پوشان چهار گل در لیگ برتر به ثمر برساند، اکنون با پشت سر گذاشتن یک جلسه محرومیت، شرایط حضور در دیدار دربی را به دست آورده و باید دید قادر خواهد بود اتفاقی شیرین در این جدال برای خود شکل دهد و از هجمه‌های شکل گرفته علیه خود بکاهد یا خیر.

با این حال زاهدی برای حضور در دربی البته رقابت با نبیل باهویی را نیز پیش روی خود دارد. بازیکنی که در دیدار برابر هوادار تهران توانست نمایش خوبی به جا بگذارد و باید دید در نهایت تصمیم یحیی گل محمدی برای این بازی کدام بازیکن خواهد بود.