به گزارش "ورزش سه"، بعد از مدت‌ها بالاخره سرپرست نایب رئیسی زنان در فدراسیون فوتبال (مریم منظمی) سکوتش را شکست و صحبت کوتاهی در خصوص شرایط فعلی فوتبال و فوتسال زنان با سایت فدراسیون انجام داد. منظمی که در خصوص این موضوعات با دبیرکل فدراسیون فوتبال یعنی هدایت‌الله ممبینی جلسه‌ای داشته است، در مهمترین بخش صحبت‌های خود به تیم‌داری باشگاه‌های لیگ برتری در لیگ زنان اشاره کرده است.

منظمی در همین خصوص گفته است: یکی از مهمترین نکاتی که در لیگ فوتبال و فوتسال بانوان وجود دارد، بحث تیم‌داری باشگاه‌های لیگ برتری است. در لیگ برتر فوتبال فقط سه تیم ملوان، سپاهان و پیکان حضور دارند که تیم‌های بانوان آن نیز فعال هستند. امیدوار هستم که دیگر باشگاه‌ها نیز در امر تیم‌داری بانوان فعال‌تر شوند. در بخش فعالیت‌های تیم‌های فوتبال و فوتسال در استان تهران نیز نماینده هیات تهران حضور داشت و گزارشی را ارائه کرد. باید راهکاری برای روند روبه‌رشد و موفقیت بیش از پیش بانوان در رشته‌های فوق پیدا کنیم. همچنین گزارشی درباره روند وضعیت داوری نیز ارائه شد.

او همچنین در خصوص نشستی که با دبیرکل فدراسیون فوتبال داشت توضیحاتی ارائه کرد: این نشست به منظور بررسی برنامه‌های لیگ، مسابقات انجام شده، آخرین وضعیت تیم‌های حاضر در رقابت‌های لیگ فوتبال و فوتسال بانوان تشکیل شد که هر یک از مسئولین بخش مربوطه گزارش کاملی از نحوه حضور تیم‌ها، مشکلات و موارد مختلفی که در امر برگزاری رقابت‌ها وجود دارد، ارائه کردند.