به گزارش "ورزش سه"، برای دو دهه طبیعی بود که لیونل مسی روزهای قبل از کریسمس و سال نو، در حال نابود کردن حریفانش و گلزنی بود؛ اما امسال در این مقطع فصل فوتبالی برای او در اینتر میامی به اتمام رسیده است.

او در آخرین بازی‌اش پیش از تعطیلات با تیم ملی آرژانتین موفق به شکست تیم ملی برزیل در ماراکانا شد‌. در چند روز گذشته این ستاره از تعطیلاتش استفاده کرده و وقتش را در کنار خانواده گذرانده است.

1965370

او در آخر هفته به‌همراه آنتونلا، همسرش و متئو و چیرو، فرزندان‌شان بازی تیاگو، پسر بزرگش را در تیم زیر ۱۲ سال اینتر میامی از نزدیک دیدند.

1965369

امروز نیز فیلمی از بازی این بازیکن با پسرانش منتشر شد. او که با چیرو هم‌تیمی بود، توپی را برای او فرستاد و پسر کوچکش با یک ضربه برگردان دروازه متئو را باز کرد. هواداران این فیلم را با این شرح که فرزندان مسی نیز مانند خود او می‌توانند بازیکنان بزرگی شوند منتشر کردند.

خود مسی درباره فوتبالیست‌شدن پسرانش می‌گوید: «از یک طرف دوست دارم آن‌ها فوتبال را دوست داشته باشند و فوتبالیست شوند؛ اما از طرف دیگر می‌دانم که ورزش سختی است و همه هم امکان حرفه‌ای بودن را ندارند.

در این راه فداکاری‌های زیادی باید انجام شود. آن‌ها همچنین بار اسم و لقب «فرزند لیونل مسی» بودن را دارند و دائم با من مقایسه می‌شوند. این ممکن است آن‌ها را اذیت کند. من سعی می‌کنم به آن‌ها آزادی بدهم که هر کاری دوست دارند در آینده انجام دهند.»