به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا این هفته دیدار مهمی را برابر خیرونا واگذار کرد که باعث شد بار دیگر انتقادها از سبک بازی این تیم افزایش پیدا کند. 

بارسا در طول چند هفته اخیر و خصوصا در رقابت‌های لالیگا روند پر فراز و نشیبی را طی کرده که باعث شده است در حال حاضر در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی این مسابقات قرار بگیرد و نتواند در حد و اندازه مدافع عنوان قهرمانی ظاهر شود. 

ژاوی پس از پایان این بازی مدعی شد که تیمش عملکرد خوبی را ارائه کرد و تنها در استفاده از فرصت‌هایی که داشت ناموفق بود اما به نظر می‌رسد که رفتار او با شاگردانش متفاوت بوده است. 

1962171

روزنامه اسپانیایی موندو دیپورتیوو خبر داده که این مربی جوان به شدت از نمایشی که بازیکنان بارسا در نیمه اول بازی برابر خیرونا ارائه کرده‌اند عصبانی و ناراحت شده و این خشم را در بین دو نیمه در رختکن این تیم به خوبی ابراز کرده است. 

گفته می‌شود که ژاوی در رختکن و پیش از شروع نیمه دوم به شدت بر سر بازیکنان بارسا فریاد کشیده و به آنها یادآوری کرده که فاصله زیادی با از دست دادن شانس قهرمانی در لیگ ندارند. او در حالی که با مشت بارها و بارها به تخته سفیدی که تاکتیک‌های تیم روی آن نوشته شده کوبیده، از بازیکنانش خواسته که قدرت و انگیزه بیشتری در زمین بازی نشان دهند. 

هرچند این رفتار هم جواب نداد اما به نظر می‌رسد که صبر ژاوی هم تمام شده و او هم به شدت از عملکرد بازیکنانش ناراضی است.