به گزارش "ورزش سه"، 28 اردیبهشت 1402 روز خاصی برای هواداران صنعت نفت و عبدالله ویسی بود؛ هفته پایانی لیگ برتر و برد خاطره‌انگیز در سیرجان مقابل گل‌گهر باعث شد تا عبدالله ویسی کار غیر ممکن را ممکن کند و صنعت نفت را در لیگ برتر نگه دارد.

با گذشت چند ماه از آن روز خاطره‌انگیز حالا صنعت نفت آبادان در خانه خود از گل‌گهر سیرجان پذیرایی می‌کند و مردم آبادان امیدوارند عبدالله ویسی و شاگردانش بار دیگر خاطره آن روز تاریخی را زنده کنند.

نفت آبادان که در هفته دوازدهم مغلوب آلومینیوم اراک شد، حالا آماده مسابقه معوقه از هفته پنجم مقابل گل‌گهر شده است. نفتی‌ها امروز (سه‌شنبه) آخرین تمرین خود را پشت سر گذاشتند و امیدوارند در بازی عصر چهارشنبه ورزشگاه تختی را پر از تماشاگر ببینند تا با حمایت هواداران خود یک روز باشکوه را رقم بزنند.

1965695

باشگاه نفت آبادان با دعوت از هواداران خودی برای بازی با گل‌گهر و با اشاره به دیدار هفته سی‌ام لیگ گذشته نوشته است: «برای تکرار آن شادی به یادماندنی، این بار ورزشگاه تختی را یکدست زرد می‌کنیم و به خاطر آبادان و برای پیروزی می‌جنگیم. در مقابل محبت و صبوری هواداران‌مان سر تعظیم فرود می‌آوریم و به حضور همیشگی‌شان در کنارمان افتخار می‌کنیم.»

گفتنی است دیدار صنعت نفت و گل‌گهر سیرجان ساعت 15 روز چهارشنبه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود.