به گزارش “ورزش سه”، هافبک اسبق پرسپولیسی‌ها که سابقه حضور در هر دو تیم پرسپوليس و استقلال را در کارنامه دارد، پیش از دربی با حضور در تمرین این تیم با یحیی گل‌محمدی و دیگر بازیکنان دیدار کرد و مورد استقبال آنها قرار گرفت.

شیری که اتفاقاتی جالب در دوران بازی خود در فوتبال ایران پشت سر گذاشته، بعد از تجربه کوتاه مربیگری طی مدت اخیر از فوتبال دور بود و اکنون با حضور در جمع سرخپوشان برای اعضای این تیم پیش از تقابل با استقلال آرزوی موفقیت کرد.

هافبک اسبق پرسپولیس در روزهای پایانی بازی خود تقابلی عجیب و تاریخی با این تیم با هدایت برانکو ایوانکوویچ داشت و در قالب تیم قشقایی شیراز موفق شد در جام حذفی، سرخ‌ها را از دور رقابت خارج کنند.

شیری البته در مقطعی نیز با توجه به تشابه اسمی با مهدی شیری (مدافع راست اسبق پرسپوليس و کنونی تراکتور) بعد از ناکامی این بازیکن در سوپرکاپ مقابل فولاد خوزستان، با اشتباه هواداران پرسپوليس با حمله به صفحه شخصی‌اش مواجه شده بود و طی یک پست به توضیح آن پرداخت بود.

هافبک اسبق پرسپوليس امروز با حضور در محل تمرین این تیم، با استقبال ویژه اعضای تیم مواجه شد و ابراز امیدواری کرد موفق شوند در جدال با حریف به نتیجه مطلوب دست یابند.