به گزارش "ورزش سه"، روز پنجشنبه در چارچوب یکی از دیدار‌های معوقه لیگ برتر، پرسپولیس و استقلال برای صد و دومین بار برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت تا بر سر صدرنشین لیگ تعیین تکلیف کنند.

این جدال جدای از رقابت دو تیم، یک نبرد بسیار مهم و حساس برای یحیی گل‌محمدی خواهد بود؛ گل‌محمدی هرگز در شهرآورد پایتخت شکست نخورده و با وجود دو حذف در جام حذفی مقابل استقلال، یحیی چهره شکست‌ناپذیر دربی است. اولین مرد تاریخ باشگاه پرسپولیس که با وجود تعداد دو رقمی حضور روی نیمکت سرخپوشان، تسلیم حریف نشده و رکورد را حفظ کرده است.

یحیی در 11 بازی متوالی از لیگ نوزدهم و یک بار هم در لیگ دوازدهم برابر استقلال شکست نخورده تا یکی از بهترین آمارهای تاریخ دربی را ثبت کرده باشد. علی پروین با ۲۶ دربی ‌و ۱۹ شکست‌ناپذیری صدرنشین جدول است و پشت سر خود منصور پورحیدری را با ۱۲ بازی بدون باخت می‌بیند.

با این حال بهترین آمار متوالی در شکست‌ناپذیری متعلق به امیر قلعه‌نویی است که ۱۲ بازی بدون باخت را سپری کرد، اما در نهایت در لیگ چهاردهم دبل شد تا رکوردش را از دست بدهد. حالا اگر یحیی در شهرآورد 102 نبازد و در بازی برگشت هم نیز شکست ناپذیر بماند، با ۱۳ بازی بالاتر از قلعه‌نویی خواهد ایستاد و البته آماده یک حمله همه جانبه به رکورد پروین خواهد شد.