به گزارش "ورزش سه"، در بازی قبلی پرسپولیس مقابل هوادار، هواداران پرسپولیس در دقایقی از بازی مهدی هاشمی‌نسب، مربی استقلال را مورد هدف شعارهای تندشان قرار دادند. درگیری‌های این مربی در همان روز در بازی استقلال مقابل فولاد نیز مزید بر علت شد که در خصوص تقابل دوباره هاشمی‌نسب با پرسپولیس نگرانی‌هایی به وجود بیاید.

این مسئله به کنفرانس خبری یحیی نیز کشیده شد و سرمربی پرسپولیس یک بار غیرمستقیم و یک بار هم مستقیما با سوالی در مورد هاشمی‌نسب مواجه شد، اما ابراز امیدواری کرد همه چیز بر مبنای احترام باشد و گفت که تمام تمرکزش روی مسائل فنی است.

یحیی گل‌محمدی در پاسخ به این سوال که نیمکت استقلال در بازی‌های اخیر مقابل رقبا حواشی داشته و ممکن است نگرانی‌هایی برای یحیی گل‌محمدی به وجود بیاورد توضیح داد: من مطمئنم که فردا اتفاق خاصی کنار زمین نمی‌افتد و ذهنم را درگیر این اتفاقات نمی‌کنم و بیشتر دوست دارم به مسائل فنی و داخلی تیمم بپردازم. فکر نمی‌کنم مشکل خاصی بابت اینکه به هر حال استادیوم هم پر است به وجود بیاید؛ صدای آنها خیلی به گوش نمی‌رسد و فکر نمی‌کنم مشکل خاصی وجود داشته باشد. امیدوارم بازی به سمتی برود که شاهد یک مسابقه فنی از سوی دو تیم باشیم.

در آخرین سوال کنفرانس نیز یحیی از سوی خبرنگار ما با سوالی در مورد هاشمی‌نسب مواجه شد. وقتی از او پرسیدیم شما که دوران اوج هاشمی‌نسب و اتفاقاتی که برایش رخ داده را از نزدیک شاهد بودی و آیا مستقیما صحبتی با این مربی یا هواداران پرسپولیس داری یا خیر، پاسخ داد: ان‌شاءالله همه چیز به سمتی برود که احترام‌ها سر جای خودش باشد. شاید خیلی از چیزهایی که در استادیوم و بحث هواداری اتفاق می‌افتد مقصرش خودمان باشیم. امیدوارم رفتاری داشته باشیم که باعث شود بازی با خیر و خوشی تمام شود.

یحیی حاضر نشد پیام خاصی به هاشمی‌نسب بدهد و بنا بر گفته خودش ذهن و تمرکزش روی مسائل فنی است و در نهایت باید منتظر ماند و دید در عمل کنار خط چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.