به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس، در نشست خبری خود پیش از دربی حساس روز پنجشنبه از وضعیت آلودگی هوای تهران گلایه کرد.

او که امیدوار بود بازی خوبی در این هوای آلوده برای هوادارانی که به استادیوم می‌آیند رقم بخورد، به دلیل بازتاب زیاد حرف‌هایش پیش از دربی مسئله آلودگی هوای تهران را مطرح کرد.

سرمربی سرخ‌ها گفت: "هواداران در این هوای آلوده به ورزشگاه می‌آیند و امیدوارم کسانی که مسئول هستند فکری بکنند، چون این هوای آلوده تهران واقعاً شرایط سختی است. من صبح دخترم را به مدرسه رساندم و از شرایط خجالت کشیدم. امیدوارم که به فکر باشید. هوا برای تنفس واقعاً خوب نیست. این صحبت‌ها را می‌کنم، چون ممکن است صحبت‌های من بازتاب داشته باشد و به گوش مسئولین برسد و تصمیمات خوبی بگیرند تا هوای پاک تهران را داشته باشیم و از این شرایط دربیاییم. در هر صورت امیدوارم که بازی خوبی برای هواداران دو تیم بشود و بازی‌ای باشد که همه از دیدنش لذت ببرند؛ چه آنهایی که به استادیوم می‌آیند و چه آنهایی که از تلویزیون بازی را تماشا می‌کنند."

شاخص آلودگی در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۳ بوده، یعنی ناسالم برای گروه‌های حساس. حال با توجه به اینکه برای دربی پنجشنبه باران پیش‌بینی شده باید دید کیفیت هوا چطور خواهد بود.