به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید هر پنج بازی دور گروهی لیگ قهرمانان را برده بود و بازی دیشب برابر یونیون برلین تشریفاتی محسوب می‌شد، اما برای پادشاه اروپا بازی تشریفاتی معنی نداشت و بازی را کاملا هم جدی گرفت.

1966022

رئال در نهایت میزبانش را 2-3 شکست داد در حالی که نیمه اول را بازنده به رختکن رفته بود. کاپیتان ناچو در پایان بازی گفت: «صعود ما قطعی شده بود، ولی این پیراهن به شما اجازه نمی‌دهد هیچ دیداری را دست‌کم بگیرید. ما برای برد وارد زمین شدیم و دیدید که تا دقیقه پایانی مبارزه کردیم. پس از پنالتی‌ای که از دست دادیم و متعاقبا گلی که حریف زد، کار سخت شد ولی در نیمه دوم ورق را برگرداندیم. یک کامبک دیگر زدیم که لذتبخش بود.»

ناچو ادامه داد: «فوتبال همین است. پنالتی را خراب کردیم و 10 ثانیه بعد به ما گل زدند. برای ما مهم بود ششمین بازی دور گروهی را نیز ببریم و به این هدف رسیدیم. تیم کمی خسته بود و به برخی بازیکنان استراحت داده شده بود، ولی در رئال تفاوت زیادی بین ذخیره‌ها و بازیکنان اصلی وجود ندارد و این بار دیگر ثابت شد.»

حریف یک هشتم نهایی: «الان باید به دو بازی باقیمانده در سال 2023 فکر کنیم و هر دو را (ویارئال و آلاوس) ببریم. برای ما هرگز مهم نبوده دور بعد به چه تیمی خواهیم خورد و از الان هم نمی‌خواهیم به بازی یک هشتم نهایی فکر کنیم.»