به گزارش "ورزش سه"، تیم شهرخودروی مشهد این روزها در تعطیلات لیگ خودش را برای مسابقات 6 هفته پایانی آماده می‌کند و اعضای این تیم امیدوارند با کسب نتایج مطلوب موفق به جمع آوری امتیازات لازم برای بقا در لیگ برتر شوند.
در این رابطه مسئولان باشگاه شهرخودرو با ارسال نامه‌ای خواهان دریافت مجدد ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد برای میزبانی از حریفان شده‌اند. مدیران شهرخودرو اعتقاد دارند میزبانی در این ورزشگاه شانس بقای تیم شان را افزایش می‌دهد و آنها نسبت به نساجی در اولویت بیشتری هستند.
سیدمهدی سیدصالحی مدیر تیم فوتبال شهرخودرو در این خصوص به خبرنگار ما گفت:‌ما نامه‌نگاری‌های لازم را برای دریافت ورزشگاه امام رضا(ع) کرده‌ایم و امیدوارم این اتفاق رخ بدهد. منتظریم تا جواب نامه‌های‌مان را بدهند. من فکر می‌کنم وقت آن رسیده تا مسئولان مشهد و استان خراسان از تنها نماینده استان در لیگ برتر حمایت کنند. 
او صحبت‌هایش را اینطور ادامه داد: تیم شهرخودرو برای بقا در لیگ برتر نسبت به رقبای خود از جمله نفت مسجدسلیمان و فجرسپاسی کار بسیار سخت تری خواهد داشت. بازی های ما مقابل تیم های قدرتمندی چون استقلال، سپاهان، پرسپولیس، فولاد و پیکان برگزار می‌شود که تیم های بسیار خوبی هستند. باید همه شرایط خوب را در اختیار داشته باشیم تا بتوانیم از اعتبار فوتبال مشهد دفاع کنیم.
مدیر تیم شهرخودرو همچنین گفت: ما نیاز به حمایت همه جانبه مسئولان استان و همچنین شهر مشهد داریم. امیدواریم مسئولان حمایت کنند و ورزشگاه اصلی شهر مشهد در اختیار ما قرار بگیرد تا بتوانیم در این ورزشگاه پذیرای حریفان باشیم. چراکه اعتقاد داریم میزبانی در این ورزشگاه شانس بقای ما را در لیگ برتر افزایش می‌دهد.
سیدصالحی در پایان درباره شانس بقای تیمش در لیگ برتر افزود:‌ مطمئن هستیم که بازیکنان و کادرفنی از جان مایه می‌گذارند تا بتوانیم سربلند از زمین خارج شویم. تیم ما فوتبال زیبایی را ارائه می‌کند و باور کنید استحقاق ماندن در لیگ را داریم. خدا کند اتفاقی نیفتد که در پایان فصل دشمن شاد شویم.