به گزارش "ورزش سه"، در مهم‌ترین مسابقه دور رفت لیگ ستارگان قطر و بازی معوقه هفته نُهم این رقابت‌ها، تیم فوتبال السد در حالی که محمدامین حزباوی را برای پنجمین بازی پیاپی در ترکیب اولیه و خط دفاعی داشت، از ساعت 20 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه به مصاف تیم رده پنجمی الدحیل رفت.

الدحیل که پس از کسب پیروزی به یادماندنی در لیگ قهرمانان آسیا مقابل پرسپولیس، در یک دیدار لیگ ستارگان قطر برابر قطر اس. سی به تساوی یک بر یک رسیده بود، امشب سعی در کسب پیروزی خارج از خانه برابر السد صدرنشین داشت تا فاصله امتیازی خود با شاگردان وسام رزق را به پنج امتیاز کاهش بدهد، اما با وجود پیشتازی در شروع بازی نتوانست برتری‌اش را حفظ کند.

الدحیل در دقیقه 10 روی ارسال المعز علی از روی کرنر سمت چپ زمین و ضربه سر کریم بوضیف دروازه السد را باز کرد و گل اول بازی را به ثمر رساند که بغداد بونجاح در دقیقه 34 کار را به تساوی کشید، اما VAR آن را رد کرد تا شاگردان کریستوفر گالتیه با برتری یک بر صفر به رختکن بروند.

السد در دقیقه 54 روی نفوذ بغداد بونجاح به محوطه جریمه الدحیل و برخورد این بازیکن الجزایری با روبن سمدو، در صحنه‌ای کاملا مشکوک صاحب یک ضربه پنالتی شد و در دقیقه 57 توسط اکرم عفیف کار را به تساوی کشید.

تیم فوتبال السد دو دقیقه پس از زدن گل تساوی هم توانست دروازه الدحیل را باز کند و این بار ارسال اکرم عفیف از روی ضربه ایستگاهی میانه زمین و پاس به عقب بوعلام خوخی با ضربه سر را گونزالا پلاتا با شوت استثنایی به زیر طاق فرستاد و تیمش را پیش انداخت.

الدحیل که نتوانسته بود نمایش خوبی برای جبران نتیجه داشته باشد، در دقیقه 81 هم با اخراج ابراهیما بامبا 10 نفره شد و در لحظات پایانی نتوانست گل تساوی را بزند و در سمت مقابل السد یک گل دیگر هم به ثمر رساند.

در حالی که الدحیل به دنبال گلزنی بود، السد روی یک ضد حمله سریع از سمت راست زمین و پاس در عرض بغداد بونجاح و ضربه نهایی اکرم عفیف، کار را در دقیقه 13+90 تمام کرد و سه امتیاز را برای تمیش به همراه آورد.

1966236

السد با کسب این پیروزی و با وجود یک مسابقه معوقه، 28 امتیازی شد و با چهار امتیاز بیشتر نسبت به الغرافه رده دومی، در صدر جدول لیگ ستارگان قطر ماند و الدحیل هم با 17 امتیاز در رتبه پنجم قرار گرفت.