به گزارش "ورزش سه"، شرکت گوگل در شبکه اجتماعی ایکس به مناسبت نزدیک شدن به پایان سال 2023 و جشن گرفتن 25 سالگی راه اندازی موتور جست و جوی حرفه‌ای گوگل یک ویدیوی کوتاه چهار دقیقه‌ای و جذاب را منتشر و گزارشی از بیشترین جست و جوهای افراد سراسر جهان در 25 سال اخیر در زمینه‌های مختلف، ورزش، سیاست، علم و هنر را ارائه کرده است.

فوتبال و نتایج آن  از هر ورزش دیگری در موتور جست و جوی گوگل جلوتر بوده و بیشترین تعداد سرچ را به خود اختصاص داده است و کریستیانو رونالدو، فوق ستاره مطرح فوتبال در فضای مجازی، بیشتر از هر ورزشکار دیگری در این 25 سال مورد جست و جو قرار گرفته است. لبران جیمز هم بیشتر از هر بسکتبالیست دیگری در سطح جهان مورد پیگیری بوده است. رکورد یوسن بولت در دوی 200 متر هم مورد توجه‌ترین رکورد انفرادی در جهان بوده است.

1966274

سرنا ویلیامز، و بیلی جین کینگ، زنان تنیس باز افسانه‌ای آمریکایی و تام بریدی، یکی از بهترین بازیکنان فوتبال آمریکایی، در پیوند با واژه بهترین تاریخ (GOAT) بیشترین تعداد جست و جو را به خود اختصاص داده‌اند. نکته جالب این گزارش عدم حضور مسی در هیچ یک از بخش‌های مرتبط به ورزش است که با توجه به نزدیک به ۲۰ سال فعالیت او در دنیای فوتبال و کسب هشت توپ طلا و قهرمانی‌های متعدد ملی و باشگاهی عجیب به نظر می‌رسد.