به گزارش "ورزش سه"، اوسیمن در فصل گذشته یکی از بهترین بازیکنان حاضر در ترکیب ناپولی بود و با گل‌هایی که به ثمر رساند نقش مهمی را در قهرمانی این تیم در رقابت‌های سری آ پس از بیش از 30 سال ایفا کرد.

با این حال، رابطه او با مدیران این باشگاه در چند ماه اخیر بسیار سرد شده و حتی گفته شده بود که این بازیکن آماده است تا ناپولی را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه سال آینده میلادی ترک کند و راهی باشگاهی دیگر شود.

با این که اورلیو دی لورنتیس، رئیس ناپولی، حاضر نبود این ستاره نیجریه‌ای را با قیمتی حتی در حد 100 میلیون یورو به فروش برساند اما مدیران چلسی امیدوار بودند که بتوانند نظر مساعد او را برای موافقت با این انتقال جلب کنند. 

1966246

حالا فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، مدعی شده که اوسیمن برای امضای قرارداد جدید با مدیران ناپولی به توافق رسیده و در تغییر نظری باورنکردنی قصد دارد همچنان به حضورش در این تیم ادامه دهد.

گفته می‌شود که قرارداد فعلی او در پایان فصل آینده به اتمام می‌رسید اما این قرارداد تا تابستان سال 2026 اعتبار دارد و به نظر می‌رسد که بند فسخی در حدود 130 میلیون یورو هم در این قرارداد گنجانده شده که کار چلسی را برای به خدمت گرفتن او بسیار دشوار خواهد کرد.