به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن چهارشنبه شب در آخرین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا روبروی بروسیا دورتموند قرار گرفت و به تساوی 1-1 برابر این تیم رضایت داد. 

این تساوی کافی بود که پی اس جی را راهی مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان کند اما عملکردی که این تیم ارائه کرد چندان مورد قبول امباپه نبود و او این موضوع را به خوبی با واکنش‌هایی که نشان داد به تصویر کشید. 

دوگاری در گفتگو با RMC Sports درباره این ستاره فرانسوی اظهار داشت:« من او را مقصر رفتارش می‌دانم. درک می‌کنم که آمار برایش مهم هستند. او می‌دانست که این دیداری است که انتظار می‌رود خودش را نشان دهد. او باید رهبر این تیم باشد و وقتی من این کلمه را می‌شنوم، در واقع کلمه الگو را می‌شنوم.

1966363

کیفیت او جای تردیدی ندارد اما اصلا الگو نیست. او پسری است که هیچ وظیفه دفاعی را روی دوشش نمی‌بیند. من یک امباپه منفعل را می‌بینم. او تنها بلد است در آخر از هم تیمی‌هایش انتقاد کند. ندیدم که حتی یک بار زوله یا هوملز را پرس کند. از رفتارش بسیار ناامید هستم. 

او باید این موضوع را در سرش فرو کند که یک رهبر باید الگو باشد و احساس مسئولیت کند. من زیدان را به یاد دارم. وقتی می‌دیدید که او چقدر به سختی تلاش می‌کند، بسیار می‌دود، بسیار دفاع می‌کند، شما هم مجبور بودید حرکت کنید. زیدان بازیکنی در اختیار تیم بود و امباپه فقط فردگرا است.»