به گزارش ورزش سه با اینکه بعد از دربی تمام اعضای کادر مدیریتی و بازیکنان پرسپولیس دربار دربی و اتفاقات آن صحبت کردند اما قرار شده اعضای کادر فنی هم به مسائل حاشیه‌ای اینچنینی ورود کننند.

قبل از دربی هم البته این بحث وجود داشت و در مورد موضوع سقف قرارداد و مصاحبه هایی که مدیران استقلال انجام می‌دادند فقط یحیی گل محمدی و افشین پیروانی حرف می‌زدند و این اواخر نیز حسین بادامکی به این جمع اضافه شده بود که صحبت‌هایشان بلافاصله با واکنش کمیته اخلاق و انضباطی مواجه می‌شد.

در عین حال از آنجایی که سه عضو کادر فنی پرسپولیس خارجی هستند و سیدجلال هم کلا موضعی نمی‌گرفت و سکوت کرده بود ، پرسپولیسی‌ها تصمیم گرفتند در مواجهه با مصاحبه‌های سریالی استقلالی‌ها که به زعم آنها ، کمیته انضباطی و داوران را تحت تاثیر قرار می‌داد وارد گود شوند و  مصاجبه کنند.

مصاحبه سیدجلال بعد از دربی هم در راستای همین مساله بود و بالاخره صدای یکی از ساکت‌ترین اعضای کادر فنی این تیم هم در آمد تا با توجه به اعتبار و محبوبیتش بتواند جو را به سود پرسپولیس برگرداند.

جالب اینکه در نشست خبری یحیی گل محمدی نیز سرمربی پرسپولیس گفته بود:« نمی‌گویم باید بی‌احترامی کنیم اما جایی باید از حق باشگاه پرسپولیس دفاع کرد این انتظار همه ما است تا الان حجب و حیا به خرج دادیم. دوست ندارم از این کلمه استفاده کنم اما باید از این به بعد جری‌تر و پرروتر باشیم. در فوتبال ایران این چیزها لازم است و جواب می‌دهد.»

با این صحبت‌های یحیی گل محمدی دیگر قرار نیست پرسپولیسی‌ها مقابل مصاحبه های  اعضای تیم و باشگاه رقیب سکوت کننند و تغییر رویه خواهند داد چر که احساس می‌کنند با اتفاقات دربی و تحت تاثیر قرار گرفتن تیم داوری حق شان پایمال شده است.