به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های سوپر جام ایتالیا در ابتدا قرار بود در فاصله زمانی چهارم تا هشتم ژانویه سال 2024 برگزار شود و سپس زمان برگزاری آن به 21 تا 25 ژانویه تغییر پیدا کرد اما این دو تاریخ هرگز به صورت رسمی تایید نشد. 

حالا گاتزتا دلو اسپورت اعلام کرده که این مسابقات قرار است در فاصله 18 تا 22 ژانویه سال آینده میلادی برگزار شود و به این ترتیب زمان برگزاری دیدارهای چهار تیم حاضر در آن هم تغییر خواهد کرد. 

این اولین بار است که چهار تیم در مرحله نیمه نهایی و پس از آن فینال در این مسابقات حاضر خواهند شد و تجربه برگزاری این مسابقات به این شکل را خواهند داشت. 

1966992

قرار است تاریخ برگزاری این مسابقات امروز به صورت رسمی تایید خواهد شد. ناپولی باید در مرحله نیمه نهایی روبروی فیورنتینا که فینالیست کوپا ایتالیا بود به میدان برود و اینتر هم به عنوان قهرمان کوپا به مصاف لاتزیو که نایب قهرمان سری آ شد خواهد رفت. 

دیدار فینال این مسابقات روز دوشنبه 22 ژانویه برگزار می‌شود. سوپر جام ایتالیا در دو شهر ریاض و جده در کشور عربستان انجام می‌شود. 

دیدارهای لیگ چهار تیم حاضر در این رقابت‌ها قرار است به تعویق بیفتد و در بازه زمانی مشخصی بین ماه فوریه و مارس برگزار خواهد شد.