به گزارش "ورزش سه"، پس از انتقال 60 میلیون یورویی هویلنود از آتالانتا به منچستریونایتد در تابستان، این ستاره هنوز در اولدترافورد، به‌خصوص در لیگ برتر، جای خود را پیدا نکرده است. در حالی‌که مهاجم دانمارکی پنج‌بار در لیگ قهرمانان اروپا موفق به گلزنی شده است، هنوز در 12 بازی لیگ برتر در این زمینه موفق نبوده است و این روند احتمال دارد در بازی دشوار یکشنبه یونایتد مقابل لیورپول در آنفیلد ادامه هم پیدا کند.

ساتن در پادکست هفتگی میل اسپورت گفت که نمی‌تواند صد درصد خود هویلوند را به‌خاطر این شروع بد شماتت کند و هم تیمی‌های او هم در موقعیت‌سازی برای این بازیکن مشکل داشته‌اند. او در ابتدا در مورد بازی لیورپول و یونایتد گفت: "لیورپول تنها در دفاع است که ممکن است کمی آسیب‌پذیر نشان دهد. منچستریونایتد فقط در ضد حمله می‌تواند شانس داشته باشد.

1967047

نمی‌خواهم به افتضاح منچستریونایتد مقابل بایرن برگردم، اما در آن بازی واقعا برای هویلند متاسف شدم. من واقعا برای او متاسفم. او اعتماد به نفس زیادی در حال حاضر ندارد، اما زمانی که هم تیمی‌هایش او را پشتیبانی نمی‌کنند واقعا راهی برای گلزنی وجود نخواهند داشت. آنتونی آن شب هیچ موقعیتی خلق نکرد. اما به خط حمله لیورپول که نگاه می‌کنید همه خطرناکند. به نظرم امید یونایتد فقط می‌تواند به بازی دفاعی و ضد حمله‌ها باشد."