به گزارش "ورزش سه"، در نخستین مسابقه مرحله یک چهارم نهایی جام باشگاه‌های جهان در عربستان، تیم فوتبال اوراواردز ژاپن، قهرمان لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 18 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه امیر عبدالله الفیصل شهر جده مقابل تیم لئون مکزیک، قهرمان باشگاه‌های کونکاکاف رفت.

اوراواردز ژاپن که پنج ماه قبل با پیروزی مقابل الهلال عربستان به قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا رسید ولی در فصل جدید این رقابت‌ها نمایش ضعیفی داشت، امشب نتیجه فراتر از انتظاری در شرایط بحرانی خود مقابل لئون مکزیک به دست آورد.

1967163

شاگردان ماسیج اسکورزا که فصل اخیر جی لیگ ژاپن را با نتیجه‌ای عجیب و قرار گرفتن در جایگاه چهارم جدول به پایان رساندند و 9 روز قبل هم با شکست مقابل هانوی ویتنام نتوانستند از مرحله گروهی فصل 24-2023 لیگ قهرمانان آسیا بالا بروند، امشب از شرایط بحرانی خارج شدند و به برتری مقابل قهرمان مکزیک و کونکاکاف رسیدند.

سامورایی‌ها در دیدار امشب که مالکیت توپ بیشتر و حملات پرتعدادتری نسبت به لئون مکزیک داشتند، در دقیقه 78 توانستند پس از یک کار تیمی و نمایش سریع در گردش توپ، در نهایت روی پاس ژوزه کانته و شوت محکم زمینی الکس شالک دروازه حریف‌شان را باز کنند و پیش بیفتند.

1967160

اوراواردز ژاپن موفق شد برتری یک بر صفر مقابل لئون مکزیک را تا پایان حفظ کند تا راهی مرحله نیمه نهایی جام باشگاه‌های جهان شده و حریف منچستر سیتی، قهرمان انگلیس و اروپا شود.

تیم فوتبال اوراواردز ژاپن باید چهار روز دیگر (سه‌شنبه) از ساعت 21:30 در ورزشگاه ملک عبدالله جده مقابل منچستر سیتی قرار بگیرد و برای رسیدن به فینال تلاش کند.

1967162