به گزارش "ورزش سه"، با توجه به پیروزی شب گذشته بایرن مونیخ مقابل دورتموند این تیم توانست همچنان به سلطه خود بر فوتبال آلمان ادامه دهد و دهمین قهرمانی پیاپی را در بوندسلیگا کسب کند. حالا هواداران بایرن امیدوار هستند که تیم‌شان با حفظ ستاره های کنونی و البته تقویت شدن در تابستان، فصل آینده در همه رقابت‌ها از جمله لیگ قهرمانان اروپا به عنوان یک مدعی ظاهر شود.

یکی از مهمترین دغدغه‌های هواداران بایرن مونیخ به وضعیت رابرت لواندوفسکی بر می گردد. باشگاه آلمانی هنوز نتوانسته با لواندوفسکی برای تمدید به توافق برسد و از طرف دیگر گفته می‌شود که بارسلونا به دقت شرایط جذب این ستاره لهستانی را دنبال می کند اما حسن صالح حمیدزیچ تاکید کرده که او جایی نمی‌رود.

حمیدزیچ در پاسخ به این سوال که آیا آنها با دریافت 40 یا 50 میلیون یورو اجازه جدایی لواندوفسکی را صادر خواهد کرد یا خیر گفت: " نه. او می ماند چون تا سال 2023 با ما قرارداد دارد. البته که ما می خواهیم او را حفظ کنیم. هواداران لواندوفسکی را دوست دارند اما او هم بیشترین حقوق را دریافت می کند. ما همچنین باید به امکانات مالی و میزان پولی که داریم نیز توجه کنیم.

من با لوا صحبت کردم. با ایجنت او نیز صحبت خواهیم کرد. او تا سال 2023 قرارداد دارد. ما بهترین مهاجم جهان را داریم و به این افتخار می کنیم. ما  هنوز مذاکره نکرده‌ایم، اما این کاری است که ما اکنون انجام خواهیم داد."

مدیر ورزشی بایرن مونیخ همچنین در مورد شایعاتی که پیرامون علاقه این باشگاه به جذب در ارلینگ هالند وجود دارد نیز گفت: " ما بهترین مهاجم جهان یعنی لواندوفسکی را داریم بنابراین منطقی نیست که به این قضیه فکر کنیم."

تمدید با مانوئل نویر و توماس مولر: "ما در چند هفته گذشته در مذاکرات بسیار آرام بودیم. امیدوارم تا زمانی که بتوانند بازی کنند بمانند. مذاکرات بسیار خوبی داشتیم. آنها سنگ بنای ما و بازیکنانی کلیدی هستند. قرارداد تا 1+2024؟ من نمی خواهم در مورد جزئیات قرارداد صحبت کنم."