به گزارش "ورزش سه"، کریم بنزما ستاره اول رئال مادرید را بسیاری دارای شانس بالایی برای توپ طلای 2022 می دانند و قهرمانی رئال در چمپیونزلیگ در این راه کمک زیادی به ستاره فرانسوی خواهد کرد. رئال در نیمه نهایی باید برابر سیتی قرار بگیرد.


 

تله فوت با پخش مستندی درباره کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید، نظر اسطوره‌های فوتبال از جمله زین‌الدین زیدان و پپ گواردیولا را در خصوص او جویا شده‌اند. این مهاجم 34 ساله این فصل روی فرم و شکل خوبی است و در 40 بازی آمار 39 گل‌زده و 13 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

زین‌الدین زیدان که سابقه مربیگری بنزما در رئال مادرید را دارد، گفت:« تمرین و تماشای کریم بنزما نه‌تنها در مسابقات، بلکه در تمرینات برای من افتخار بزرگی بود. کاری که او در حال حاضر انجام می‌دهد، شگفت‌انگیز است.»

 

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی هم گفت:« دوران حرفه‌ای کریم خود گویای همه چیز است. او بیش از 10 فصل می‌شود که برای رئال مادرید بازی می‌کند. وقتی مهاجمی این‌قدر طولانی در رئال مادرید بازی می‌کند، به این معناست که چیزی خاص در او وجود دارد. من واقعاً تحت‌تأثیر کاری که بنزما در طول دوران حرفه‌ای‌اش انجام داده، قرار گرفته‌ام.»