به گزارش "ورزش سه"، انتظار می‌رود رئال مادرید در نقل و انتقالات تابستانی ۲۰۲۴ یک خرید بزرگ داشته باشد. قرارداد کیلیان امباپه با پاری سن ژرمن در همین تابستان به پایان می‌رسد و نشریات زیادی مدعی شده‌اند او به رئال خواهد پیوست.

اگرچه با توجه به پنجره‌های نقل و انتقالاتی گذشته، باز هم ممکن است امباپه رئال را دور بزند و قراردادش را تمدید کند و یا حتی به تیم دیگری برود‌. برخی رسانه‌ها هم ادعا کرده‌اند که اگر امباپه در ماه‌های پیش رو تصمیمش را اعلام نکند، رئال دیگر به سمت او نخواهد رفت.

1967662

در صورت جذب نکردن امباپه، ارلینگ هالند گزینه رئال برای تقویت خط حمله است. هالند با سیتی قرارداد دارد اما رئال می‌تواند با فعال کردن بند خریدش، او را به برنابئو ببرد.

گرچه هیچ تضمینی نیست که رئال بتواند یکی‌ از این دو بازیکن را جذب کند. به همین دلیل، طبق گزارش اسپورت، در صورتی که رئال نتواند یکی از بین امباپه و هالند را به خدمت بگیرد، به سراغ جذب ویکتور اوسیمن، مهاجم ناپولی خواهد رفت.

1967664

درنهایت باید تا تابستان صبر کنیم و ببینیم خرید بزرگ خط حمله رئال چه کسی خواهد بود. هالند و اوسیمن که هزینه‌ زیادی برای باشگاه به دنبال دارند، یا امباپه که یک سنت هم هزینه نخواهد داشت.