به گزارش "ورزش سه"، شان دایش،‌ سرمربی اورتون امروز در دیداری خارج از خانه، برابر برنلی، تیم سابقش قرار گرفت. برخلاف آلن پیس، رئیس باشگاه برنلی که در یادداشت‌های این هفته‌اش همه چیز اشاره و از صحبت درباره بازگشت شان دایش به ترف‌مور چشم‌پوشی کرد، هواداران برنلی به شدت از دایش استقبال و بابت روزهای خوبی که در گذشته برای این تیم ساخته است از او تشکر کردند.

این بازی مانند قرار گرفتن برنلی قدیمی دایش در مقابل برنلی مدرن ونسان کمپانی بود. در حالی که برنلی صاحب توپ بود و به خوبی توپ را در بازی می‌گرداند و به دنبال خلق موقعیت بود، این اورتون بود که توانست در بازی گلزنی کند.

1967657

این موضوع در دقیقه ۱۹ مشهود بود. در حالی که خود کمپانی یک غول دفاعی بود، اما به‌نظر می‌رسد تیمش فاقد چنین بازیکنی است. در جایی که آنها گل اول را از آمادو اونانا، هافبک اورتون دریافت کردند.

۶ دقیقه بعد نیز مایکل کین موفق شد گل دوم را بزند. بازی در نهایت با همین نتیجه به اتمام رسید و اورتون موفق به به‌دست آوردن چهارمین برد متوالی شد. این بهترین آمار آنها از دسامبر ۲۰۲۰ است.

1967658

آنها با ۱۶ امتیاز در رده شانزدهم قرار دارند و کاملا از منطقه سقوط فاصله گرفته‌اند. در صورتی که ۱۰ امتیاز از آنها کسر نمی‌شد، می‌توانستند در رده هشتم و کنار برایتون بایستند. با این حال این کاهش امتیاز نه‌تنها آنها را ناامید نکرد بلکه به موضوعی تبدیل شد که بازیکنان و کادرفنی را متحدتر از همیشه کرد و آنها با جنگیدن برای باشگاه، تیم را در جاده خوشبختی قرار دادند.