به گزارش ''ورزش سه''، درحالی که ۵ هفته از آغاز لیگ برتر زنان می‌گذرد، تیم زنان ملوان تاکنون عملکرد خیره کننده‌ای از خود نشان داده است. ساناز سامی (سرمربی ملوان) که در روزهای پایانی نقل و انتقالات، با جذب شبنم بهشت و افسانه چترنور، دو بمب نقل و انتقالاتی فصل را رو کرد، در طی ۵ هفته موفق به کسب ۴ پیروزی و تنها یک تساوی شده‌است.

زنان ملوان اکنون با ۱۳ امتیاز و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به خاتون (مدافع عنوان قهرمانی) در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار دارند. این درحالی است که بعد از قهرمانی ملوان در لیگ دوم، در ۱۳ فصل گذشته آن‌ها موفق به فتح جام لیگ برتر زنان نشده‌‌اند و حالا بار دیگر با تداوم درخشش خود می‌توانند به این مهم دست پیدا کنند.

آن‌ها در هفته نخست موفق به برتری مقابل یکی از مدعیان اصلی لیگ برتر زنان یعنی شهرداری سیرجان، آن هم در خانه حریف شدند. در ادامه ملوانی‌ها مقابل سپاهان متوقف شده اما در سه هفته بعدی، برابر حریفان خود یعنی پالایش گاز ایلام، کانی کردستان و پیکان تهران، موفق به کسب پیروزی شدند.

دیدار هفته آینده این تیم مقابل خاتون، حساس‌ترین مسابقه هفته ششم لیگ زنان خواهد بود، جایی که تساوی این دو تیم به نفع سپاهان، شهرداری سیرجان و پالایش گاز ایلام خواهد بود که در سودای رسیدن به صدر جدول هستند. پیروزی هر کدام از این دو تیم در دیدار هفته آتی، موجب صدرنشینی قطعی آن تیم خواهد شد.