به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان در دیدار اخیرش مقابل سپاهان روی یک کار تاکتیکی توانست یک گل تماشایی به ثمر رساند که آغاز کننده حمله سریع و این گل زیبا، بازیکنی بود که همچنان با طلایی‌پوشان اصفهان تحت قرارداد است!

محمد علی‌نژاد که در تابستان 1401 یکی از انتقال‌های مهم فوتبال ایران بود و از آلومینیوم اراک راهی سپاهان شد و نمایش موفقی در ترکیب این تیم داشت، در پایان فصل تصمیم به جدایی از جمع شاگردان ژوزه مورایس گرفت که باشگاه سپاهان راضی به جدایی او نشد و محمدرضا ساکت فقط با انتقال قرضی و یک ساله او به فولاد خوزستان موافقت کرد و مانع از حضورش در تیم‌هایی مثل استقلال، تراکتور و ... شد.

1967704

این بازیکن که فصل گذشته 25 بازی برای سپاهان به میدان رفت و دو گل حساس به ثمر رساند، چهار پاس گل داد و دو پنالتی هم گرفت، مثل تمام مسابقات این فصل در دیدار اخیر فولاد خوزستان دوباره در ترکیب قرار گرفت و بازگشت خاطره‌انگیزی به ورزشگاه نقش جهان داشت که برای تیم سابقش هم دردسرساز شد.

علی‌نژاد پس از نمایش موثر اخیرش مقابل استقلال، در دیدار برابر سپاهان هم بارها با فرارهای سریع خود از جناح چپ زمین خلق موقعیت کرد که یکی از آنها را با فریب عالی و جا گذاشتن رامین رضاییان تبدیل به فرصت گلزنی کرد و ارسال او برای ساسان انصاری و در ادامه برای عادل آرغند، تبدیل به گل شد تا طلایی‌پوشان نتوانند کلین‌شیت کنند.