به گزارش ورزش سه با اینکه مصاف اخیر پرسپولیس و استقلال به لحاظ فنی نکته دندان‌گیری نداشت اما پر از حاشیه و اتفاق بود و همچنان شکایت‌ها،بیانیه‌ها و اظهارنظرها از سوی هر دو باشگاه نسبت به تیم رقیب مطرح می‌شود.


با این وجود اعضای تیم پرسپولیس تصمیم گرفتند به حاشیه‌های دربی پایان داده و به نوعی این ماجرا را تمام کنند و به فکر بازی بعدی باشند.کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس در تمرین روز جمعه تصمیم گرفتند این بازی را با تمام حواشی و اتفاقاتش و هر آنچه درباره داوری بود به دست فراموشی سپرده و با قیچی کردن حاشیه‌ها به فکر موفقیت در بازی بعدی تیم شان باشند.

پرسپولیس تا پایان نیم فصل نخست چهار بازی با تیم‌های استقلال خوزستان ، شمس آذر قزوین ، مس رفسنجان و نساجی مازندران برگزار می‌کند که دو تا از این بازی‌ها مقابل استقلال خوزستان و مس رفسنجان در خانه حریفان برگزار خواهد شد.


پرسپولیس روز سه شنبه باید در اهواز مقابل تیم قعرجدولی استقلال خوزستان به میدان برود که در این فصل برد نداشته است و با توجه به فاصله کوتاه این مسابقه از دربی و زمان کوتاه باقیمانده ، پرسپولیسی‌ها تصمیم گرفتند برای اینکه به استقلال دوم هم امتیاز ندهند کوتاه بیایند و ادامه ماجراهای دربی را به باشگاه بسپارند.

باشگاه پرسپولیس هم تصمیم گرفته به خاطر آنچه در دربی و بعد از آن رخ داد و مسائلی که درباره مساله کمک داور ویدئویی مطرح شد پیگیر ماجراهای مربوطه باشد و حق تیم و بازیکنان را بگیرد.