به گزارش ورزش سه، رضا عنایتی که پس از جدایی رسول خطیبی از پیکان هدایت این تیم را بر عهده گرفت، امروز در شرایطی در تبریز برابر تراکتور قرار می‌گیرد که با ۱۰ امتیاز در رتبه دوازدهم جدول قرار گرفته و برای افزایش فاصله خود با قعر جدول نیاز به کسب امتیاز از این مسابقه دارد.

عنایتی آخرین بار به عنوان سرمربی هوادار به تبریز سفر کرده و برابر تراکتور قرار گرفته بود. شاگردان عنایتی در آن مسابقه دو بار از حریف خود پیش افتادند و شانس بالایی برای کسب سه امتیاز مسابقه داشتند اما در نهایت موفق به حفظ نتیجه نشدند و دست خالی تبریز را ترک کردند.

در آن مسابقه که در هفته بیست و ششم لیگ بیست و یکم برگزار شد، هوادار در دقیقه دو دروازه حریف را باز کرد اما در دقیقه ۴۵ سرخپوشان تبریز موفق شدند گل تساوی را به ثمر برسانند. هواداری‌ها به حملات خود ادامه دادند و دومین گل را وارد دروازه محمدرضا اخباری کردند اما محمد عباس‌زاده که در نیمه اول یک پنالتی از دست داده بود، در دقایق ۶۷ و ۸۴ دو گل به ثمر رساند تا تراکتور با نتیجه ۳-۲ پیروز شود.

هدایت تراکتور در آن دوره بر عهده ارطغرول ساغلام بود و بازیکنانی از جمله محمدرضا اخباری، محمد عباس‌زاده، پیمان بابایی، سامان نریمان جهان، ابوالفضل رزاق‌پور و ... در ترکیب این تیم حضور داشتند اما حالا عنایتی در شرایطی مقابل تراکتور و هواداران پرشورش قرار می‌گیرد که ترکیب و شرایط این تیم زیر نظر پاکو خمس تغییر زیادی داشته و این تیم تبریزی خود را به جمع مدعیان لیگ برتر رسانده است.

حالا باید دید امروز شاگردان عنایتی موفق به ارائه یک نمایش درخشان برابر تراکتور می‌شوند و این‌بار می‌توانند با کسب امتیاز به تهران بازگردند یا تراکتور سومین پیروزی متوالی خود را به دست می‌آورد و امتیازات خود را با سپاهان برابر می‌کند.